Handelsbetingelser for handel hos Smartvago.dk

OVERSIGT:

1. Køb hos Smartvago.dk

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med Smartvago, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra Smartvago.dk. Smartvago.dk gemmer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt.

2. Priser

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet er nævnt. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Skal de sendes udenfor skal der tages kontakt til Smartvago.dk.
Der tages forbehold for: valutaændringer force majeure leveringssvigt afgiftsændringer udsolgte varer.

3. Salg generelt

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris og kan derfor ikke ændres.

4. Fortrydelsesret

Ved køb af varer i Smartvago.dk er der altid 14 dags fuld fortrydelses ret, såfremt produkt og emballage er i 100% samme stand som modtaget (nyt).

5. Levering

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Smartvago.dk. Varen er fremme ved kunden 1-3 dage efter bestilling. Vi sender alle pakker med DAO og GLS Danmark.

6. Afbestillinger

Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske på samme måde som bestillingen er foretaget. Alternativt kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket “Afbestilling” til: Kontakt@smartvago.dk.

Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten “Afbestilling!” indsat i emnetekst. Afbestilling skal ske inden kl. 14:00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

7. Betaling

De mulige betalingsmåder er: Dankort, Visa Dankort, Mastercard, MobilePay eller Efterkrav efter aftale (kun erhverv, kontakt os gerne for mere info).

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling. Transaktionsgebyret overstiger ikke de af PBS fastsatte gebyrer.

N.B! Beløbet trækkes først fra kundens konto, når vi sender produktet!

8. Reklamationsret

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos Smartvago.dk.

Forskellen på reklamationsret og garanti kan ses under køberegler. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

9. Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Smartvago.dk inden rimelig tid efter varens modtagelse. Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Henvendelse til Smartvago.dk kan ske via mail kontakt@smartvago.dk.

10. Forsvarlig returnering

Alle produkter, der returneres til Smartvago.dk skal være forsvarligt indpakket. Smartvago.dk anbefaler, at varen returneres via fx. GLS eller Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Smartvago.dk. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Alle produkter, der modtages fra Smartvago.dk indpakket i forsvarlig indpakning, skal ifald de returneres være indpakket i tilsvarende forsvarlig indpakning. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af deres rettigheder.

VIGTIGT: Send os en email med emnet “Returvare” til: info@smartvago.dk, inden du sender pakken retur. Vi bruger eksternt lagerhotel til håndtering af vores forsendelser/retur, derfor er det en hjælp hvis du lige sender os en email først, tak! 😉

Returneringsadresse ved returkøb:

ATT: Smartmall ApS – retur, ordre nr: #xxx (indsæt dit ordre nr i xxx)

Lagerkompagniet ApS

Fruedalsvej 7

DK-4682 Tureby

Danmark

11. Er De i tvivl?

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Smartvago.dk at De retter henvendelse til os, på mail: kontakt@smartvago.dk.

12. Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende

Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation. Der er ingen fortrydelsesret pag. Af alle ordre er lavet på bestilling. Der gælder 1/2 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1/2 års reklamationsperiode. Smartvago.dk forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er lagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen. Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 1% pr. påbegyndt måned.

13. Kontakt & firmainformationer

Firmaets juridiske navn: Smartmall ApS

Firmaets kaldenavn: Smartvago.dk

CVR-nummer: 37 47 25 30

Firma grundlagt: 2015

Firmadresse: Solbakken 206, st. 5330 Munkebo.

Telefonnummer: (vi svarer pt. kun kundehenvendelser via email/chat support, for at kunne spare omkostninger, som kommer vores købere til gode.)

E-mail: Kontakt@smartvago.dk (brug evt. kontaktformularen)

Kundeservice åbningstidpunkter: Man-fredag imellem kl. 10:00 & 14:00

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.

Web adresse: www.smartvago.dk